Українські залізниці охоплюють усі області України: в країні налічується понад 1500 станцій і 120 основних вокзалів. Протяжність міжнародних транспортних коридорів — 3200 км.
Щороку Українська залізниця перевозить близько 400 млн осіб, разом із пасажирами електропотягів, пасажирами потягів далекого і міжнародного сполучень. На далекому сполученні «Укрзалізниця» перевозить щороку понад 80 млн пасажирів. Але цифру пасажиропотоку можна сміливо збільшувати в півтора рази — за рахунок кількості проводжаючих і зустрічаючих громадян. Залізничні шляхи України лишаються найбільш популярним видом транспорту.
Між ТОВ «РТМ-Україна» і «Укрзалізницею», а також всіма залізницями країни, укладені договори на розміщення реклами, відповідно до яких встановлено 88 рекламних конструкцій у 6 найбільших вокзальних комплексах України: Київ, Дніпропетровськ, Одеса, Львів, Харків, Запоріжжя.
ПЕРЕВАГИ РЕКЛАМИ НА ЗАЛІЗНИЧНОМУ ТРАНСПОРТІ
- Широке охоплення ЦА, її сегментування за соціальною і географічною ознаками.
- 70 % ЦА реклами на ЖД - споживачі товарів і послуг невисокого і середнього цінових сегментів
- 30 % - аудиторія з достатком середній+ і вище.
- Розміщуючи рекламу на регіональних залізницях, локальні бренди збільшують охоплення своєї ЦА за рахунок транзитного пасажиропотоку.
- Для величезної кількості товарів і послуг, особливо для FMCG, реклама на залізничному транспорті співвимірна з рекламою в місцях продажів (POS) - як стимул для негайної покупки.
- Висока тривалість контакту реклами з ЦА - не менше 15 с.
- Висока частота контактів і один з найнижчих СРТ для зовнішньої реклами.