Призма зовні нагадує біллборд, однак вона містить у собі механізм, що приводить у рух десятки тригранників, котрі, обертаючись навколо своєї осі, демонструють по черзі кожну з граней. Таким чином, на призмі одночасно розміщується 3 різні сюжети з періодичністю, яка попередньо задається.
Завдяки динаміці цей рекламоносій привертає більше уваги до своїх сюжетів. А призма, що підсвічується, забезпечує контакт із рекламою в темний період доби, що особливо актуально у холодну пору року, коли рано темніє.
Найбільш розповсюджені розміри — 6х3 м. Місця розташування — найбільш популярні й часто відвідувані місця міста, де неможливо встановити кілька рекламних щитів одночасно.
Компанія «РТМ-Україна» має у своєму розпорядженні понад 860 призм різних форматів.