Сітілайт — двостороння рекламна конструкція з внутрішнім підсвіченням. Стандартні розміри — 1,2х1,8 м.
Переваги цього рекламоносія у тому, що сюжет на сіті-лайтах розміщується на рівні людського погляду, що збільшує тривалість контакту з рекламою. Вважається, що пішоходи належать до основної частини аудиторії споживачів реклами на сіті-лайтах. Однак не слід виключати з аудиторії й автомобілістів, оскільки, сидячі в авто, ми не так вже й піднімаємося над рівнем людського ока.
Всередині сітілайтів встановлені лампи денного освітлення для підсвічення реклами у темну пору доби. Сторони «А» орієнтовані на пішохідні та транспортні потоки, сторони «В» — частіше тільки на пішохідний.
Сітілайти розміщуються на центральних вулицях міста, поблизу супермаркетів, торгівельних центрів, на привокзальних площах тощо.
Сумарна кількість сітілайтів в компанії «РТМ-Україна» — понад 747 площин.